Ominaisuudet

Skickissä on eri tilanteisiin ja kuormille optimoitu 48 V:n sähköinen voimalinja (akku, ohjainyksikkö ja moottori) ja se on suunniteltu toimimaan myös kylmissä olosuhteissa. Kun akku alkaa loppua ja olet vielä tien päällä, voit tukea moottoriasi potkimalla vauhtia potkurityyliin. Tämä on erityisen kätevää ylämäessä tai jos vain haluat lisätä nopeutta lihasvoimallasi. Jopa akun tyhjettyä Skick on edelleen yllättävän kevyt työntää tai potkia eteenpäin perinteisen potkukelkan tai scootin tapaan ilman moottoriapua.

previous arrow
pääkuva_ramppitausta
vihree_etuviisto_offroad_ramppitausta
vihree_takaviisto_offroad_ramppitausta
next arrow

Skickiä on poikkeuksellisen helppo käsitellä ja ajaa. Turvallisuus on ollut etusijalla Skickin suunnittelussa ja samalla on säilytetty toinen tärkeä ominaisuus, nimittäin ajamisen HAUSKUUS! Ajovalot, seisontajarru, avaimettomat NFC-virtalätkät, lukittava akku ja vakaa tasapainoinen asento takaavat, että sinä ja Skick olette turvassa. Skick on kyytisi riippumatta siitä ajatko asfaltilla, polulla tai vaikka lumisellä tiellä. Lue lisää ominaisuuksista.

Hienot yksityiskohdat Skickissä

Konseptivisalisointeja – Lopputuote voi poiketa

  1. Tyylikkäässä akkukotelon kannessa on joustokankainen tasku pullosyvennyksellä. Kannen sisällä sijaitsee lukittava ja helposti vaihdettava 20Ah-salkkutyylinen Li-ion-akku, joka voidaan helposti irrottaa sisälatauksia varten. 230V Akkulaturi toimitetaan jokaisen Skickin mukana.
  2. Tehokas 1000W harjaton sähköinen napamoottori antaa sinulle 25 km/h huippunopeuden (rajoitettu). Skickillä pystyt hallitsemaan kaikki tilanteet lyhyen kääntösäteen, hydraulisten levyjarrujen (+E-ABS) ja peruutusvaihteen avulla.
  3. Ohjaustangon kulma on säädettävissä eri korkeuksisille kuljettajille. Seisontajarrulukolla oleva käsijarrukahva, huippunopeusvalitsin, valokatkaisin sekä soittokello sijaitsevat ohjaustangon vasemmalla puolella ja peukalokaasuvipu sekä akun varaustason ilmaisin sijaitsevat ohjaustangon oikealla puolella.
  4. Taitettavan runkorakenteen ansiosta Skick on helppo säilyttää tai ottaa mukaan pidemmälle matkalle vaikkapa useimpien normaalikokoisten autojen tavaratilassa takapenkit kaadettuina.
  5. Ajovaloille on useita kiinnityspaikkoja Skickin tarakassa, rungossa ja ohjaustangossa. Tehokkaat ajovalot yhdessä akkukotelon kanteen kiinnitetyn kirkkaan punaisen takavalon kanssa takaavat ajoturvallisuuden auringon laskettua.
  6. Vaihdettavat kuljetuslisävarusteet voidaan helposti kiinnittää etutarakalle metalliseen hunajakennorakenteeseen tai tarakassa olevien neljän asennusreiän avulla Skickisi muokkaamiseksi tarpeiden mukaan. Ohjaustankoon integroitu kiinnityspiste RAM-yhteensopiville lisävarusteille mahdollistaa lisäksi monien valmiiden RAM-lisävarusteiden, kuten kännykkäteline hyödyntämisen.

Skickin jalakset liukuvat lumella integroiduilla suksilla ja rullaavat asfaltilla tai soralla säädettävillä takarenkailla. Takarenkaissa on kolme lukittavaa korkeutta, jotka voit vaihtaa ilman työkaluja tien pinnan mukaan: täysin ylhäällä, eli vain sukset käytössä (luminen tie), 30 mm maavaralla (asfaltti) tai 60 mm maavaralla (maastoajo).

Markkinavertailutaulukko

  MÖNKIJÄ KEVYT MOOTTORI KELKKA SENIORI-SKOOTTERI CITYCOCO SKICK
Ympärivuotinen  Kyllä Ei Ehkä Ehkä Kyllä
Kulkee farmariautossa Ei Ei Ei Ehkä Kyllä
Itsestään tasapainottuva Kyllä Kyllä Kyllä Ei Kyllä
Kaikille tiepinnoille Kyllä Ei Ei Ei Kyllä
Voimanlähde Poltto Poltto Sähkö Sähkö Sähkö
Tieliikenteeseen Ehkä Ei Kyllä Kyllä Kyllä
Hintaluokka Korkea Korkea Keski Matala Matala